سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدان که دانشی چون جستجوی سلامت نباشد و سلامتی مانند سلامت دل نباشد . [امام باقر علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 شهریور 10 , ساعت 6:42 عصر

مراسم قرآن به سر و عزاداری شب 19 رمضان 89 کربلایی سعید قانع که در هیئت علمدار مشهد الرضا (ع) برگزار شده است را می توانید به صورت صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت نمایید .

 

 

روضه ، مناجات و قرآن به سر

قانع - امشب شب قدر است و من آمدم تا(مناجات)/حجم :7.05 مگ

قانع - روضه حضرت رقیه (س)/حجم :4.54 مگ

قانع - قرآن به سر (بخش اول)/حجم :3.43 مگ

قانع - قرآن به سر (بخش دوم)/حجم :4.06 مگ

قانع - قرآن به سر (بخش سوم)/حجم :4.13 مگ

سینه زنی

قانع - بابا بابا مرو مسجد تو رو خدا (زمینه)/حجم :4.58 مگ

قانع - یا حیدر یا حیدر یا حیدر(شور)/حجم :2.67 مگ

قانع - دل من دل بیقراره دل من دلشوره داره(سنگین)/حجم : 3.59 مگ

قانع - ذکر اعجاز من نغمه پرواز من (واحد)/حجم :2.65 مگ

قانع - ابی عبدالله کربلاییم کن (واحد)/حجم :1.42 مگ

قانع - آرزو دارم با دلی بی تاب(شور)/حجم :2.95 مگ

قانع - عالی علی اعلا علی مولا علی (شور)/حجم : 3.30 مگ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ